مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-05حوادث

یک کشته در تصادف قطار و عابر پیاده در ورامین


مدیر بحران شهرستان ورامین (استان تهران) گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه قطار با عابر پیاده در شهرستان ورامین، این شهروند جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا ابراهیمی عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه در تقاطع راه آهن با روستای باغخواص از توابع بخش مرکزی ورامین رخ داده و در آن، یک مرد جوان حدودا 23 ساله در دم جان خود را از دست داد.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی، پیکر وی از روی ریل های راه آهن منتقل شد.

وی گفت: هفته گذشته نیز در همین نقطه بر اثر برخورد قطار با یک دستگاه وانت بار، 6 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

راه آهن سراسری تهران- مشهد و قطار حومه ای تهران- ورامین- گرمسار در عبور از شهرستان های جنوب شرق تهران، در چندین نقطه راه های دسترسی روستایی را قطع می کند که در برخی از این راه ها، پل روگذر و یا زیرگذر احداث شده است.

با وجود لزوم ایجاد تقاطع های غیر همسطح، کماکان در مناطقی مانند تقاطع روستاهای محمدآباد و داودآباد قرچک، باغخواص، قاسم آباد و قلعه بلند ورامین، روستای محمدآباد و قلعه سین شهرستان پیشوا ایستگاه سوزنبانی مستقر شده و خودروها و عابران پیاده مجبورند تا از روی ریل ها عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته در تصادف قطار و عابر پیاده در ورامین

یک کشته در تصادف قطار و عابر پیاده در ورامین