مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-05اقتصادي

از فرایند یک ماهه جواز کار تا نبود فضای مناسب برگزاری ایونت ها


لیلا جلیل زادیان می گوید اصلی ترین حمایتی که باید از حوزه مد و لباس ایرانی - اسلامی صورت بگیرد، هموار شدن مسیر گرفتن جواز کار و بهره مندی از فضای مناسب برای برگزاری است.

- ، گروه فرهنگ و اندیشه_ فاطمه میرزاجعفری: اگر به شرق آسیا سفر کنید و بانوان مسلمان اندونزی، تایلند، مالزی، سنگاپور را مشاهده کرده باشید می بینید که لباس های پوشیده رنگارنگ و البته بعضاً با پارچه های گران قیمت را به تن دارند؛ پوششی اسلامی منطبق با معیارهای شریعت که بازار کسب و کار خوبی را برای طراحان مد و لباس اسلامی این خطه از قاره کهن را به وجود آورده است.

در حال حاضر صدها میلیون شهروند جهان را بانوان مسلمان تشکیل می دهد و آنها هم برای پوشش خود فاکتورهایی دارند و همین امر سبب توجه طراحان مد، مزون ها، خانه های فشن و حتی دانشکده های طراحی مد و لباس جهان به این مسئله شده است تا به این بازار پر رونق توجه کنند و خدمات و محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهند که آنها را در استفاده از طرح های غیر برهنه و جذاب تشویق کند.

به عبارت دیگر مقوله مد و لباس مانند صنعت گردشگری می تواند در کانون توجه رسانه ها و مجلات مد و سبک زندگی قرار گیرد و به نظر می رسد در حوزه مد و لباس اسلامی باید منتظر یک انقلاب باشیم؛ انقلابی که بتواند رویه نوینی را در عرصه پوشش اسلامی به دنیا معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرایند یک ماهه جواز کار تا نبود فضای مناسب برگزاری ایونت ها

از فرایند یک ماهه جواز کار تا نبود فضای مناسب برگزاری ایونت ها