مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-05حوادث

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»


پرونده جعل اسناد ملکی در شهرستان مهران به ارزش 30 میلیارد کشف شد.

- سردار دلاور القاصی مهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پس از دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر خرید و فروش اموال غیر و کلاهبرداری در شهرستان مهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه در این پرونده متهم هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود که در ادامه با بررسی های فنی و پیچیده مشخص شد به صورت حرفه ای با جعل اسناد مِلکی و مدارک واگذاری شهرداری اقدام به فروش چندین قطعه از زمین های مسکونی شهرستان مهران کرده است.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در همین راستا استعلامات و بررسی های لازم در مورد مدارک مورد نظر انجام و مشخص شد همه مدارک ساختگی و جعلی است.

وی افزود: با تحقیقات جامع که توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان صورت گرفت در نهایت فرد جاعل که با مدارک شناسایی جعلی اقدام به این معاملات کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

سردار القاصی مهر گفت: متهم در تحقیقات فنی و ارائه مدارک و دلایل کافی به جعل اسناد مِلکی در شهرستان مهران به ارزش 30 میلیارد ریال به شهروندان اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»