مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-05اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتا شدید در کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان از بازش برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتا شدید در سراسر منطقه کاشان خبر داد.

- با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا اظهار داشت: این روند از روز شنبه در منطقه کاشان مجدداً ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود همراه با کاهش دما در شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات شهرستان کاشان باشیم، ابراز داشت: در سراسر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل هم باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه در مناطق دشتی کاشان هم بارش برف خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست، تصریح کرد: از روز شنبه و همزمان با کاهش دما پیش بینی می کنیم در مناطق کوهستانی که انباشت برف وجود دارد توان برف روبی (کولاک) و در مناطق کویری توان خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان نزولات جوی طی روزهای اخیر در سطح منطقه کاشان مربوط به کامو و چوگان و پس از آن مربوط به جوشقان قالی بوده است، خاطرنشان کرد: کمترین میزان هم مربوط به مناطق کویر مثل فخره و حسین آباد کویر بوده است.

ارغوانی با بیان اینکه به رانندگانی که قصد تردد در مناطق کوهستانی را دارند حتماً از وسایل حفاظتی زمستانه استفاده کنند، تاکید کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتا شدید در کاشان

بارش برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتا شدید در کاشان