مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-05ورزشي

برترین دختران دو ومیدانی کار بیرجند معرفی شدند


مدیر مدرسه دو ومیدانی دختران زرین گفت: از برترین های مسابقات قهرمانی دو و میدانی دختران بیرجند با همکاری کانون فرهنگی و ورزشی بسیج گرامیداشت دهه فجر با حکم قهرمانی و لوح سپاس تجلیل شد.

- زرین چنگ مدیر مدرسه دو ومیدانی دختران زرین امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، اظهارداشت: در راستای شناسایی و شکوفایی استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی جوانان بسیج بیرجند در استادیوم غدیر برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی 45 بانوی دو و میدانی کار متولدین سال های 91 تا 94 در ماده های دوی100متر،400متر، پرش جفت، پرتاب توپ به رقابت پرداختند.

مدیر مدرسه دو ومیدانی دختران زرین بیرجند تصریح کرد: در ماده دوی 100 متر این مسابقات شهرزادسادات حسینی، مرساناصیامی و فاطمه نخعی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در ماده دوی 400متر نیز مه نیا برزگر، مهدیس جمالی و فاطمهرضوان سهرابی فرد حائز رتبه برتر شدند.

زرین چنگ گفت: در ماده پرش جفت مسابقات قهرمانی دو ومیدانی دختران بیرجند پرنیا اکبری، ستایش محمدنژاد ندا شجاعیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در پرتاب توپ نیز مهلا آسف، حلما لطفی و فائزه زنگویی رتبه های برتر را بدست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دختران دو ومیدانی کار بیرجند معرفی شدند

برترین دختران دو ومیدانی کار بیرجند معرفی شدند