مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-05سياسي

اخطار یک امام جمعه درباره گرانی ها


مهمترین پیشرفت های ایران در سایه تشکیل نظام ولایی یا همان مردم سالاری دینی و اسلامی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام احمد حسن زاده در نماز جمعه این هفته جزیره، اظهار داشت: همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم و به بهترین نحو ممکن ایام الله دهه فجر را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) به عنوان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران را ارج بگذاریم.

وی ادامه داد: رشد شتابان علمی، کاهش وابستگی در تولید محصولات مختلف، رشد خیره کننده حوزه دفاعی، ارتقای سطح رفاهی جامعه از جمله دستاوردهای این انقلاب در کشور است.

امام جمعه کیش، بیان داشت: ایجاد نظام ولایی مبتنی بر مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای حوزه اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی است که توانست با این دستاورد مردم ایران را پس از سال ها به آرزوی دیرینه خود یعنی زندگی در یک جامعه اسلامی برساند.

وی با اشاره به رحلت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفت: عمر گرانبهای وی وی در زمینه کسب و نشر علوم دینی و پاسداری از حق و حقیقت گذشت و زحمات ایشان در راستای دفاع از کیان و آرمان های انقلاب بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام حسن زاده تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در جزیره کیش را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از قوه قضاییه در خواست می شود پرونده قضایی این طرح پدیده کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار یک امام جمعه درباره گرانی ها

اخطار یک امام جمعه درباره گرانی ها