مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-05سياسي

سپاه پای کار اصلاح فرسودگی شبکه آبرسانی لیردف آمد


فرسودگی شبکه آبرسانی شهر لیردف با همکاری سپاه امام سجاد (ع) اصلاح و مشکل آب شهر بزودی رفع می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لیردف، عبدالرحمان میری عضو شورای شهر لیردف شهرستان جاسک صبح امروز در پاسخ به پیگیری های خبرنگار فارس در خصوص اصلاح فرسودگی شبکه آبرسانی در شهر لیردف جاسک اظهار کرد: با همکاری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مشکل آب این شهر مرتفع می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود آبرسانی در شهر لیردف، افزود: شهر لیردف با فرسودگی شبکه های آبرسانی مواجه است و با وجود پیگیری و مکاتبات لازم انجام شده، اما تاکنون این مشکلات به سرانجام نرسیده است.

عبدالرحمن میری گفت: در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان و عنوان کردن مشکلات فرسودگی شبکه آبرسانی این شهر، قول مساعدت و همکاری لازم از سوی سپاه استان برای تامین هزینه 6 کیلومتر لوله و اصلاح شبکه آبرسانی شهر لیردف داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر لیردف شهرستان جاسک در پایان با تاکید بر توجه و تعامل مسئولان با شورای شهر لیردف در راستای تحقق پیگیری مسائل و مشکلات این شهر عنوان کرد: مسئولان با اعضای جوان شورای اسلامی شهر لیردف همکاری لازم برای پیگیری و حل مشکلات این شهر را داشته باشند تا مشکلات در شهر لیردف انباشته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پای کار اصلاح فرسودگی شبکه آبرسانی لیردف آمد

سپاه پای کار اصلاح فرسودگی شبکه آبرسانی لیردف آمد