مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-05اقتصادي

اجرای 190 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غلامی افزود: بسیج سازندگی به عنوان بازوی دستگاه های اجرایی و ظیفه کمک به دولت در امور محرومیت زدایی در سه بخش روستا، - مدیر فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی در 20 سال اخیر حدود 190 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غلامی افزود: بسیج سازندگی به عنوان بازوی دستگاه های اجرایی و ظیفه کمک به دولت در امور محرومیت زدایی در سه بخش روستا، محله و حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله به صورت عمده را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی از سال گذشته برنامه جامع محرومیت زدایی مردم پایه را با مشارکت خود مردم و گروه های جهادی آغاز کرده که این برنامه دارای دو ویژگی محدودیت در عرصه (به این معنا که بسیج سازندگی دیگر وارد هر منطقه ای نمی شود) و محرومیت زدایی را در مناطق دارای ظریب محرومیت هشت و 9 و نیز 6 و هفت با درجه محرومیت بالا و نیز حاشیه شهر ها دنبال می کند.

مدیر فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت این نهاد در بخش محرومیت زدایی در روستا در چهار عرصه کلی آب روستایی، زیرساخت اشتغال، مسکن محرومان و راهسازی خلاصه می شود که در بخش اشتغال در روستا ها به طرح هایی که موجب ایجاد اشتغال برای روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 190 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی

اجرای 190 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی