مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-05سياسي

مردم در اولین فرصت واکسن بزنند


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه گروهی که در برابر واکسیناسیون مقاومت می کنند در معرض بیشترین خطر بوده و می توانند بیماری را در سطح جامعه پخش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین محمد صالحی دارانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز موج ششم کرونا در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: متاسفانه ما در سطح جامعه شاهد بودیم که عده ای در برابر تصمیم ستاد کرونا در خصوص واکسیناسیون اجباری واکنش نشان دادند و بحث نه به واکسن اجباری را مطرح کرده و مردم را تحریک کردند.

ما دیدیم با تلاش وزارتخانه بهداشت و دولت در بحث واکسیناسیون عمومی آمار مبتلایان و فوتی هاد کاهش پیدا کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه گروهی که در برابر واکسیناسیون مقاومت می کنند در معرض خطر بوده و می توانند بیماری را در سطح جامعه پخش کنند.

با توجه به آغاز موج ششم کرونا با سویه امیکرون و قدرت سرایت بالایی که این سویه دارد لازم است همه افراد جامعه هرچه سریع تر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

ستاد ملی مقابله با کرونا باید هرچه سریع تر در خصوص فعالیت مراکز آموزشی و ادارات و سایر مراکز در موج ششم کرونا تصمیم گیری کند چراکه تعلل در این حوزه فشار را بر کادر درمان چند برابر خواهد کردنماینده مردم فریدن و فریدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در اولین فرصت واکسن بزنند

مردم در اولین فرصت واکسن بزنند