مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-05پزشكي

56 درصد تست های آزمایشگاهی مثبت کرونا است


مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انجام بیش از 306 هزار تست سریع و مولکولی کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اپیدمی تاکنون خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا سلیمی خراشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از مجموع 306 هزار تست ، 25 هزار تست توسط بخش خصوصی و بیش از 281 هزار تست توسط بخش دولتی گرفته شده است   که از این تعداد 158 هزار تست PCR و 123 هزار تست RDT است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی های قبلی در حال حاضر مشکلی در زمینه ملزومات مورد نیاز برای آزمایشات RT-PCR و Rapid  test کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نداریم.

به گفته دکتر سلیمی در هفته های گذشته بین 20 الی 30 درصد تست های انجام شده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مثبت بود این حالی است که در شبانه روز منتهی به شنبه 16 بهمن ماه 56 درصد تست های انجام شده مثبت است.

وی افزود:  4 آزمایشگاه دولتی و 6 آزمایشگاه خصوصی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به صورت مستمر در حال انجام تست های غربالگری کرونا هستند.

انتهای پیام/75005


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد تست های آزمایشگاهی مثبت کرونا است

56 درصد تست های آزمایشگاهی مثبت کرونا است