مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-05حوادث

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»


سردار دلاور القاصی مهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پس از دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر خرید و فروش اموال غیر و کلاهبرداری در شهرستان مهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه در این پرونده متهم هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود که در ادامه با بررسی های فنی و پیچیده مشخص شد به صورت حرفه ای با جعل اسناد مِلکی و مدارک واگذاری شهرداری اقدام به فروش چندین قطعه از زمین های مسکونی شهرستان مهران کرده است.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در همین راستا استعلامات و بررسی های لازم در مورد مدارک مورد نظر انجام و مشخص شد همه مدارک ساختگی و جعلی است.

وی افزود: با تحقیقات جامع که توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان صورت گرفت در نهایت فرد جاعل که با مدارک شناسایی جعلی اقدام به این معاملات کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

سردار القاصی مهر گفت: متهم در تحقیقات فنی و ارائه مدارک و دلایل کافی به جعل اسناد مِلکی در شهرستان مهران به ارزش 30 میلیارد ریال به شهروندان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد،از شهروندان خواست در انجام معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»

کشف پرونده جعل اسناد مِلکی به ارزش 30 میلیارد ریال در «مهران»