مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-05اقتصادي

تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند


از هفته گذشته محدودیت ها و ممنوعیت فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند در شهر های مختلف اعمال شده و امیدواریم اندک افرادی که باقی مانده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

- ایسنا: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن دریافت نکرده اند، خبر داد.

مرتضی ضامنی درباره این تصمیم گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است در همین راستا سامانه ایران من در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می شود.

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند البته در حوزه تاکسیرانی درصد این افراد زیاد نیست و درحال حاضر در حدود 4 یا 5 درصد رانندگان هستند که واکسن دریافت نکرده اند.

ضامنی ادامه داد: از هفته گذشته محدودیت ها و ممنوعیت فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند در شهر های مختلف اعمال شده و امیدواریم اندک افرادی که باقی مانده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند

تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند