مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-05فرهنگي

هشتمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال برگزار شد


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: هشتمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال با استقبال بی نظیر مردم خلخال برگزار شد.

- علی درویشی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال از برگزاری هشتمین جشنواره ورزش های زمستانی در شهرستان خلخال خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با استقبال گرم مردم شهرستان خلخال در رشته های مختلفی هم چون، تیراندازی به اهداف پروازی، ساخت تندیس های یخی، شوی اسب و اسب سواری، تیوب سواری و اسکی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره ورزش های زمستانی شهرستان خلخال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گرفت و تا پایان سال جاری و آغاز سال نو، نیز هر هفته یک جشنواره برگزار خواهد شد.

  ایجاد فضای پرنشاط با برگزاری جشنواره های ورزشی سید ناصر میرمرسلی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال نیز در این مراسم گفت: ایجاد فضای پرنشاط ورزشی یکی از اهداف اداره ورزش وجوانان بوده و در این جشنواره علاوه بر ساخت تندیس های برفی، تیراندازی به اهداف پروازی، پیاده روی در برف در یک فضای کاملا سالم در زیر بارش نعمت الهی برف برگزار شد.

وی گفت: حضور پر شور مردم در این جشنواره نشان از علاقه مندی مردم به جشنواره های زمستانی داشته و با حضور تیم های امدادی جمعیت هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی و تیم های حاضر، رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال برگزار شد

هشتمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال برگزار شد