مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-05اقتصادي

کمیته امداد 40 میلیارد تومان به محرومان خراسان شمالی کمک کرد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی کل اعتبار هزینه شده طی سال جاری برای ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم را بیش از 40 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

- از ثبت بیش از 121 هزار خدمت به مردم مناطق کم برخوردار خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: ارائه کمک موردی به نیازمندان، تأمین لوازم ضروری زندگی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه، کمک هزینه درمانی از جمله این خدمات محسوب می شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه طی امسال 940 مورد خدمات در حوزه احداث، تأمین و تکمیل مسکن مددجویان با اعتبار 20 میلیارد و 840 میلیون تومان به ساکنان مناطق محروم استان ارائه شده، گفت: همچنین 869 مورد از مسکن خانوارهای این مناطق نیز تعمیر و بازسازی شده است.

وی افزود: این نهاد در راستای توسعه اشتغال ساکنان مناطق محروم استان نیز هزار و 590 مورد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با اعتبار 7 میلیارد و 320 میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد گفت: همچنین به 826 نفر از مددجویان مناطق محروم استان نیز آموزش های مهم کسب و کار به صورت رایگان ارائه داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان داشت: اعطا 3 هزار و 600 مورد لوازم ضروری زندگی و پرداخت 5 هزار و 859 کمک موردی از سایر فعالیت های این نهاد در مناطق محروم استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 40 میلیارد تومان به محرومان خراسان شمالی کمک کرد

کمیته امداد 40 میلیارد تومان به محرومان خراسان شمالی کمک کرد