مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-05ورزشي

پروژه های کلان و بزرگ در تویسرکان پایه گذاری شود


در این شهرستان ظرفیت های بالایی وجود دارد، ولی پروژه کلان و بزرگ در آن پایه گذاری نشده است.

- به گزارش، حسین افشاری همزمان با چهارمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح باشگاه بیلیارد توپ سیاه و زورخانه پوریای ولی در سالن ورزشی شهدای سرکان عنوان کرد: پیش روی طرح ها و پروژه هایی چون باشگاه بیلیارد توپ سیاه به دلیل جوان محور بودنش بسیار حائز اهمیت است، چراکه راه اندازی این باشگاه ها می تواند موجب نشاط و دوری از افسردگی جوان ها با محوریت خود نسل جدید باشد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن مقدمات این باشگاه کار با ارزشی است که جای تقدیر و تشکر از سرمایه گذار را دارد، به احداث زورخانه پوریای ولی اشاره کرد و گفت: در شهرستان تویسرکان جای یک امر مهم خالی است، ما نیازمند همت و فکر بلند و وسعت نظر در شهرستان هستیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان خاطرنشان کرد: وقتی وارد این مجموعه شدیم ظرفیت موجود از جمله زمین های چمن مصنوعی، محوطه پایین، سوله موجود وغیره، اگر در دیگر مناطق استان بود حتماً یک دهکده المپیک در حد میزبان مسابقات بزرگ جهانی ایجاد می شد.

افشاری با تاکید بر اینکه در شهرستان ظرفیت های بالایی وجود دارد، ولی پروژه کلان و بزرگ در آن پایه گذاری نشده است، تصریح کرد: گردوی شهرستان به سبک 200 سال گذشته ریخته، جمع آوری و فرآوری می شود و ارزش افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های کلان و بزرگ در تویسرکان پایه گذاری شود

پروژه های کلان و بزرگ در تویسرکان پایه گذاری شود