مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-05سياسي

حامی ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی در کردستان هستیم


نیاز امروز ما حضور هنر متعهد و انقلابی است و در کردستان بر خود وظیفه می دانیم که فارغ از گرایشات سیاسی از هنرمندان متعهد و انقلابی حمایت کنیم.

- ، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر در سنندج اظهار کرد: مهمترین ابزار برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه ها ابزار هنر است و امروز تلفیق هنر و رسانه یک قدرت بلامنازع در جهان امروز است.

وی افزود: هر کشوری و هر مجموعه ای از این ابزار هنرمندانه بهره بگیرد می تواند گوی سبقت را در حوزه های مختلف برباید و بر صدر بنشیند.

استاندار کردستان تصریح کرد: ما به رغم اینکه در دنیای پر از ابزارهای ارتباطی وجود داریم اگر قدرت رسانه را در اختیار تبیین حقایق به کار نگیریم این قدرت ما را به سوی مسیر انحرافی سوق خواهد داد.

زارعی کوشا افزود: باید الزامات حضور در جبهه حق واقف باشیم چرا که رسانه ها بزرگترین مسئولیت را در انتقال مفاهیم درست به آیندگان دارند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که در چند بخش برگزار می شود و با رویکرد انقلابی صورت می گیرد بسیار ارزشمند است و انتظار داریم همواره در مسیر اصلاح پیش برود.

استاندار کردستان اظهار داشت: اگر ابزار هنر و رسانه به درستی به کار گرفته نشود ما در همین زمان نیز دچار برداشت های گوناگون خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی در کردستان هستیم

حامی ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی در کردستان هستیم