مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-05اقتصادي

نشست تخصصی هایپراتوماسیون در وبینار هوشمندی رشد سازمانی برگزار شد


وبینار هوشمندی رشد سازمانی به همت شرکت چارگون 11 بهمن ماه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، این شرکت در ادامه رویدادهای سالانه خود امسال دهمین گردهمایی را به صورت آنلاین برگزار کرد.

در بخش پنل این رویداد که با موضوع هایپراتوماسیون برگزار شد، آرش برهمند سردبیر مجله پیوست به عنوان مجری پنل از مدیران شرکت های بزرگ فناوری ایران میزبانی کرد.

شهاب جوانمردی مدیر عامل فناپ، محمد خلج مدیر عامل اسنپ، علیرضا کیانپور مدیر عامل گلرنگ سیستم، شاهین طبری رییس هیات مدیره چارگون و امیرناظمی مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضو فعلی هیأت علمی مرکز توسعه سیاست های علمی کشور در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای صحبت آرش برهمند از دکتر امیر ناظمی درباره زیرساخت ها و پیش نیازهای هایپراتوماسیون پرسید که این عضو هیأت علمی مرکز سیاست علمی به 4 بعد فناوری اشاره کرد.

به گفته ناظمی فن افزار شامل سخت افزارها و نرم افزارها اولین و برجسته ترین بعد فناوری در نظر گرفته می شوند، در حالی که 3 جز دیگر اغلب نادیده گرفته می شوند و همین چالش هایی درباره استقرار فناوری های جدید مانند هایپراتوماسیون ایجاد می کند.

این سه جزو دیگر شامل زیرساخت های منابع انسانی در نقش بهره بردار یا توسعه دهنده، اطلاعات افزار شامل بانک های اطلاعات و فناوری ذخیره و پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی هایپراتوماسیون در وبینار هوشمندی رشد سازمانی برگزار شد

نشست تخصصی هایپراتوماسیون در وبینار هوشمندی رشد سازمانی برگزار شد