مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-05ورزشي

باشگاه ها از رشته فوتوالی حمایت کنند/ خوزستان در ورزش زبانزد است


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی بااشاره به زبانزد بودن خوزستان در همه رشته های ورزشی، گفت: امیدوارم این استان در ورزش های سنتی و فوتوالی نیز گام های خوبی بردارد.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی بااشاره به زبانزد بودن خوزستان در همه رشته های ورزشی، گفت: امیدوارم این استان در ورزش های سنتی و فوتوالی نیز گام های خوبی بردارد.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزبانی خوزستان از مسابقات جام ستارگان فوتوالی ایران در اهواز، اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته نیز دومین دوره این رقابت ها را در اهواز برگزار کردیم و امسال نیز موفق شدیم با تلاش هیات خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان سومین دوره را هم در اهواز برگزار کنیم.

این رشته نوپا و پرهیجان آینده بسیار خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال لیگ فوتبالی کشور را نیز با کیفیت لازم برگزار کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت خوب خوزستان در رشته های ورزشی مختلف، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به این که خوزستان در همه رشته های ورزشی زبانزد خاص و عام است، در ورزش های سنتی و فوتوالی نیز گام های خوبی بردارد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی گفت: برای برگزاری لیگ فوتوالی نیاز به حمایت داریم اما متاسفانه برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها از رشته فوتوالی حمایت کنند/ خوزستان در ورزش زبانزد است

باشگاه ها از رشته فوتوالی حمایت کنند/ خوزستان در ورزش زبانزد است