مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-05اقتصادي

رشد صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان یزد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: با ثبت میانگین 67درصد سازش پرونده ها در شوراهای حل اختلاف استان یزد، این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل 139 درصد رشد داشته است.

- ، محمدرضا حداد در نشست آموزش مدل تعالی دادگستری استان یزد، افزود: میانگین صلح و سازش درپرونده های وارده به شورای حل اختلاف در 9 ماه سال گذشته 47 درصد بوده است که این عدد در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 67 درصد رسیده است.

وی از تلاش در زمینه استفاده از فناوری های نوین و حرکت در مسیر قوه قضاییه هوشمند در اداره توسعه حل اختلاف استان یزد خبر داد و گفت: درصد ابلاغ الکترونیک در شعب شورای حل اختلاف 93درصد است و این آمار در اجرای احکام شوراها به 98درصد رسیده است.

این مقام قضایی بر ارتقای عملکرد اداره توسعه حل اختلاف از حیث کمی و کیفی تأکید کرد و بیان داشت: بر اساس شاخص های تعیین شده معاونت راهبردی قوه قضاییه و اختصاص دو شاخص از 6 شاخص به مجموعه توسعه حل اختلاف، برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گرفته و حرکت در این مسیر با شتاب انجام می شود.

وی از ورود 56 هزار پرونده در 9 ماه ابتدایی سال جاری به شوراهای حل اختلاف استان خبر داد و گفت: عملکرد مجموعه شوراهای حل اختلاف یزد با مثبت عملکرد 675 قریب به 57 هزار پرونده را رسیدگی و مختومه کرده اند که به این آمار باید ورود 12 هزار پرونده به اجرای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان یزد

رشد صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان یزد