مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-05اجتماعي

پیش بینی کولاک برف در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وزش باد نسبتا شدید طی امروز کولاک برف در مناطقی که بارش برف وجود داشته است را به همراه دارد، - همچنین پدیده مه و کاهش دید در مناطقی از استان پیش‎بینی می شود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان تا ساعات بعد از ظهر امروز به فعالیت خود ادامه می دهد و پس از آن بارش های این سامانه پایان می یابد، البته تا ساعات شب انتظار وقوع بارش های ضعیف و پراکنده در منطقه کوهرنگ وجود دارد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: وزش باد نسبتا شدید نیز طی امروز کولاک برف در مناطقی که بارش برف وجود داشته است را به همراه دارد، همچنین پدیده مه و کاهش دید در مناطقی از استان پیش‎بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تا روز چهارشنبه استقرار جو پایدار و توده هوای سرد در سطح چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود، همچنین صبح فردا و به ویژه صبح روز دوشنبه کاهش دما و یخبندان در سطح استان انتظار می رود، صبح فردا پدیده مه نیز در بخش هایی از استان پیش بینی می شود.

نوروزی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش ها در اثر فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری در منطقه کوهرنگ گزارش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کولاک برف در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی کولاک برف در چهارمحال و بختیاری