مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-05اقتصادي

رفع تصرف 500 میلیارد تومانی اراضی در قیروکارزین


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قیروکارزین از رفع تصرف 6 هکتار از اراضی واقع در شهر قیر و احقاق حقوق بیت المال در اراضی دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، نوراله نامداری با اشاره به بازتاب کلیپی در سطح فضای مجازی مبنی بر تصرف اراضی واقع در پشت پارک جنگلی و روبروی ساختمان فرمانداری قیروکارزین اظهار داشت: با پیگیری و حمایت دادستان و ریاست دادگستری شهرستان قیروکارزین این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و دستور قضایی در خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادن متهمین صادر شد و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این متصرفین که اقدام به تعرض و تصرف اراضی مذکور کرده بودند با پیگیری شبانه روزی و رصد دقیق اطلاعاتی یگان حفاظت این اداره و بهره گیری از منابع امین و شناسایی دقیق متصرفین از طریق واحد حقوقی این اداره اقدام به شکایت کیفری مبنی بر تصرف عدوانی اراضی دولتی علیه متصرفین شد که در نهایت به بازداشت متهم اصلی و توقیف آلات و ادوات جرم از جمله تراکتور شد.

 رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قیروکارزین  از رفع تصرف 6 هکتار از اراضی واقع در شهر قیر و احقاق حقوق بیت المال در اراضی دولتی خبر داد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی از سال 1397 تاکنون حدود 10 هکتار از اراضی دولتی تصرفی این اداره در قیروکارزین با ارزش بالغ بر 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 500 میلیارد تومانی اراضی در قیروکارزین

رفع تصرف 500 میلیارد تومانی اراضی در قیروکارزین