مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-05سياسي

بازآفرینی جایگاه آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه دولت است


کانون تربیت اسلامی بر این باور است که باز آفرینی جایگاه آموزش و پرورش و تجهیز کمی و کیفی آن برای ایفای نقش بایسته در گام دوم خطیر تر از آن است که متولیان رسمی و سازمانی به تنهایی و بدون معاضدت همه جانبه همه اجزای دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: انقلاب اسلامی بدون تردید مهم ترین و با عظمت ترین رخداد قرون اخیر ایران و جهان است ، رخدادی که  مناسبات و هژمونی جهانی را به شکل بی سابقه ای به چالش کشید و آثار دامنه داری بر جای گذاشت.

بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی قبل از هر چیز، انسان ایرانی را با خویشتن خویش آشتی داد و او را به شنیدن ندای درون دعوت نمود و مردم مسلمان ایران با گوش جان ندایی را دریافت کردند که با گوش برون از انفاس قدسی امام می شنیدند.

 آری این سان بود که مردمان این سرزمین از سویدای دل به آیین و مرامش دل بستند و تحولی را رقم زدند که آن مرد خدا آن را انفجار نور توصیف نمود.

  این دگرگونی آنچنان عمیق بود که اندیشمندان سراسر عالم هر کدام به اقتضای فهم و منطق خویش در وصف آن کتا ب ها نوشتند و سخن ها گفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ندای بر گرفته از فطرت انقلاب اسلامی علی رغم تبلیغات سهمگین امپراطوری رسانه ای غرب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآفرینی جایگاه آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه دولت است

بازآفرینی جایگاه آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه دولت است