مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-05فرهنگي

اجرای سه نمایش در تئاتر شهر به پایان رسید/ میزبانی از «تئاتر فجر»


نمایش های «بانوی محبوب من»، «پنگوئن های افسرده» و «لیلیت» در حالی به اجرای خود در تئاتر شهر پایان دادند که تالارهای مختلف این مجموعه از روز هفدهم بهمن میزبان آثار جشنواره تئاتر فجر می شوند.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی سه نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی، پنگوئن های افسرده به کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار قشقایی و لیلیت به کارگردانی محمدرضا شاه مردی در تالار سایه طی روزهای پنجشنبه چهاردهم و جمعه پانزدهم بهمن ماه به پایان رسید.

تمامی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز یکشنبه هفدهم تا روز سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در چارچوب چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بخش های مختلف خواهند بود.

این در حالی است که برنامه آینده تالارهای نمایشی این مجموعه در ایام بعد از برگزاری جشنواره نیز به زودی اعلام خواهد شد.

طبق برنامه ارائه شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش های بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه، هملر بیژنی به کارگردانی آژمان بیژنی نسب از فسا، مرثیه ای در قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ به کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز، به اندازه یک نفس به کارگردانی سمیرگولاموف از کشور آذربایجان و الزمکان به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه نمایش در تئاتر شهر به پایان رسید/ میزبانی از «تئاتر فجر»

اجرای سه نمایش در تئاتر شهر به پایان رسید/ میزبانی از «تئاتر فجر»