مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-05سياسي

حاج قاسم نماد استقامت و پیروزی برای جوانان بود


کبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاحیه دومین یادواره رفیق خوشبخت ما که امروز شنبه شانزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد، - رییس جمعیت هلال احمر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد استقامت و پیروزی و جوانمردی برای همه مردم و به ویژه برای جوانان بود.

کبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاحیه دومین یادواره رفیق خوشبخت ما که امروز شنبه شانزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از قویترین فرماندهان میدان ضد تروریستی بود و به معنای واقعی و داوطلبانه به دنبال اقدامات بشردوستانه و صلح آمیز بود.

کولیوند تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد استقامت و پیروزی و جوانمردی برای همه مردم و به ویژه برای جوانان بود.

وی اضافه کرد: سختی کار ها را برای خود میخواست و آسانی را برای مردم میخواست و فردی به معنای واقعی با تقوا و مخلص بود و خود را از ریا و تزویر به دور نگه می داشت.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به دنبال مطرح شدن و دیده شدن نبود و پشتیبان بزرگ جبهه مقاومت و حامی مظلومان و ضعیفان بود و به همراه یاران مومن و شجاع خود کار های بزرگ انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم نماد استقامت و پیروزی برای جوانان بود

حاج قاسم نماد استقامت و پیروزی برای جوانان بود