مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-05بين الملل

فرمول شکست خورده


«میچ مک کانل» رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا به تازگی از سیاستمداران حزب دموکرات خواسته است تا فشارها علیه ایران را افزایش دهند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- جواد منصوری: میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا به تازگی از سیاستمداران حزب دموکرات خواسته است تا فشارها علیه ایران را افزایش دهند چراکه به عقیده وی، عدم واکنش قاطع به حملات نیروهای تحت حمایت کشورمان علیه نظامیان آمریکایی در منطقه، بازدارندگی واشنگتن را از بین برده و خطرات علیه پرسنل آمریکایی را به شکل محسوسی افزایش داده است.

فرانک مکنزی فرمانده ستاد مرکزی تروریست های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) نیز در جلسه استماع فروردین سال جاری در کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، به از دست رفتن برتری هوایی ارتش کشورش در برابر ایران اعتراف کرده بود.

وی در این خصوص گفت استفاده گسترده ایران از پهپادهای کوچک و متوسط برای عملیات های شناسایی و هجومی به این معناست که برای اولین بار از زمان جنگ شبه جزیره کره در اوایل دهه 50 میلادی، آمریکا بدون برتری کامل هوایی دست به عملیات می زند.

موضوعی که مک کانال و مکنزی نسبت به آن هشدار داده بودند در حوزه نظامی بود و این در حالی است که مقامات ارشد دولت آمریکا نیز چند ماه پیش همزمان با کلید خوردن مذاکرات هسته ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمول شکست خورده

فرمول شکست خورده