مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-05سياسي

فارس من/ مجمع بورسی شرکت مس آذربایجان برگزار می شود


نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع بورسی شرکت مس آذربایجان در آینده نزدیک خبر داد و آن را از مهمترین اقدامات برای راه اندازی این شرکت عنوان کرد.

- احمد محرم زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با اقدامات و مکاتبات صورت گرفته مقدمات لازم برای تأسیس شرکت مس آذربایجان فراهم شده و شخص آقای سعید محمد این موضوع را از طریق شرکت ملی مس ایران پیگیری می کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تمهیدات لازم برای عرضه سهام شرکت مس آذربایجان از طریق بورس انجام شده و در هفته های آینده جلسه مجمع بورسی این شرکت برگزار خواهد شد که یکی از قدم های اساسی برای طی فرآیند قانونی تاسیس شرکت مس آذربایجان محسوب می شود.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایجاد این شرکت یکی از مطالبات به حق و خواسته جدی مردم آذربایجان شرقی است که عزم لازم برای تحقق این خواسته هم در بین مسئولان و نمایندگان استانی و هم مسئولان ملی و کشوری به ویژه در مجموعه شرکت ملی مس وجود دارد و امیدواریم با ایجاد این شرکت پس از طی مسیر قانونی، شاهد انتفاع مردم استان از منابع و درآمدهای معدنی به ویژه در مناطقی مانند اهر و ورزقان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/ مجمع بورسی شرکت مس آذربایجان برگزار می شود

فارس من/ مجمع بورسی شرکت مس آذربایجان برگزار می شود