مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-05سياسي

گلرو: افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی در مجلس پیگیری می شود


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درصدد افزایش اعتبار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، و صنایع دستی استان سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس ظهر امروز در حاشیه بازدید از غرفه استان سمنان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: استان سمنان ظرفیت های گردشگری متعددی دارد و باید از این داشته ها استفاده بیشتری کرد.

وی افزود: سمنان استان تاریخی و بسیار مهمی است و از ظرفیت زائران عبوری استان باید استفاده کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: آبگرم به عنوان گنجینه گردشگری، کویر سمنان، شهمیرزاد به عنوان شهر نمونه بین المللی گردشگری، مهدی شهر در سبک زندگی و نوع غذا، زبان سمنانی و آداب و رسوم سرخه بسیار قابل توجه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از وزارت میراث فرهنگی به دلیل اهتمام به موضوع مهم نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی ملموس و ناملموس از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: استان سمنان شرایط بسیار خوبی در هر دو طیف میراث ملموس و ناملموس دارد و با تلاش دست اندرکاران باید این میراث حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی در مجلس پیگیری می شود

گلرو: افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی در مجلس پیگیری می شود