مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-05دانش

انجام بیش از 306 هزار تست کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انجام بیش از 306 هزار تست سریع و مولکولی کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اپیدمی تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انجام بیش از 306 هزار تست سریع و مولکولی کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اپیدمی تاکنون خبر داد.

دکتر علیرضا سلیمی خراشاد در گفت وگو با ایسنا افزود: از مجموع 306 هزار تست ، 25 هزار تست توسط بخش خصوصی و بیش از 281 هزار تست توسط بخش دولتی گرفته شده است که از این تعداد 158 هزار تست PCR و 123 هزار تست RDT است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی های قبلی در حال حاضر مشکلی در زمینه ملزومات مورد نیاز برای آزمایشات RT-PCR و Rapid test کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نداریم.

به گفته دکتر سلیمی در هفته های گذشته بین 20 الی 30 درصد تست های انجام شده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مثبت بود این حالی است که در شبانه روز منتهی به شنبه 16 بهمن ماه 56 درصد تست های انجام شده مثبت است وی افزود: 4 آزمایشگاه دولتی و 6 آزمایشگاه خصوصی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به صورت مستمر در حال انجام تست های غربالگری کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 306 هزار تست کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

انجام بیش از 306 هزار تست کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان