مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-05اجتماعي

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان/ استقرار 38 گروه راهداری در جاده ها


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با اشاره به لغزندگی محورهای مواصلاتی این استان گفت: از شب گذشته 38 تیم راهداری در گردنه ها و جاده های لرستان مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شرفی امروز شنبه در سخنانی گفت: بارش برف موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی استان شده و ضرورت دارد از ترددهای غیرضرور پرهیز شود.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز بارش برف و کولاک در بیشتر گردنه های برفگیر و محورهای ارتباطی استان آغاز شده است، گفت: از شب گذشته 38 تیم راهداری در گردنه ها مستقر شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از کسانی که قصد سفر دارند خواست تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیر چرخ، لباس گرم و پتو همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

براساس این گزارش، اداره کل هواشناسی لرستان میانگین بارندگی های سطح استان را 3 میلی متر اعلام کرده است و جزییات بارش ها در شهرهای استان را در تصویر زیر می بینید: همچنین ارتفاع برف 24 ساعت گذشته شهرهای لرستان از سوی هواشناسی لرستان اعلام شده که بر این اساس در ازنا 6 سانتی متر، در الیگودرز 3 سانتی متر، در نورآباد 2 سانتی متر، در بروجرد و الشتر هم یک سانتی متر برف باریده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان/ استقرار 38 گروه راهداری در جاده ها

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان/ استقرار 38 گروه راهداری در جاده ها