مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-05اقتصادي

خط کشی محور شهرکرد به شلمزار بعد از تامین اعتبار و مساعد شدن هوا انجام می شود


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین اعتبار و نیاز، خط کشی محور شهرکرد به شلمزار پس از مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین اعتبار و نیاز، خط کشی محور شهرکرد به شلمزار پس از مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محور شهرکرد به شلمزار به جاده مرگ در چهارمحال و بختیاری شناخته می شود، به گفته مسئولان محلی روزانه بیش از 13 هزار خودرو در این محور تردد می کنند و بیش ترین میزان حوادث جاده ای نیز در این محور رخ می دهد، چهار بانده شدذن این محور در دستور کار قرار دارد، اما تاکنون این پروژه تکمیل نشده است.

قطعا با انجام اقداماتی از جمله چراغ هشداردهنده، علائم هشدار و خط کشی محور می توان در کاهش تصادفات جاده ای در موثر بود، مردم گلایه های بسیاری برای ایمن نبودن این مسیر به ویژه در روزهای بارندگی و شب دارند، قطعا خط کشی محور نیز یکی از موضوعات مهم است که می توانند مسیر تردد خودروها را مشخص کند.

حسین مالکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خط کشی و نصب علائم هشداردهنده در محور شهرکرد به شلمزار، اظهار کرد: یکماه گذشته از پل خراجی تا شلمزار این محور خط کشی شده است و مابقی مسیر نیز مشکل چندانی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی محور شهرکرد به شلمزار بعد از تامین اعتبار و مساعد شدن هوا انجام می شود

خط کشی محور شهرکرد به شلمزار بعد از تامین اعتبار و مساعد شدن هوا انجام می شود