مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-05سياسي

افتتاح مرکز فوریت های پزشکی برون شهری بخش پیرسلمان


در پنجمن روز از دهه مبارک فجر مرکز فوریت های پزشکی بخش پیرسلمان  شهرستان اسدآباد در محور روستای رستم آباد با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

- سرپرست فرمانداری اسدآباد در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: با افتتاح این طرح در حال حاضر تمام مناطق شهرستان اسدآباد تحت پوشش فوریت های پزشکی برون شهری قرار گرفته و هیچ منطقه ای در شهرستان وجود ندارد که تحت پوشش مراکز فوریت های پزشکی برون شهری نباشد.

حسین علی شرکایی از هفت پایگاه فوریت های پزشکی برون شهری و درون شهری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد پایگاه فوریت های پزشکی سطح شهرستان تعداد 5 پایگاه به فوریت های پزشکی برون شهری و دو پایگاه به فوریت های پزشکی داخل شهر اختصاص دارد.

وی تعداد نیروی در حال ارائه خدمات در این تعداد پایگاه را 63 نفر با 9 آمبولانس برشمرد و تصریح کرد: ایجاد پنجمین پایگاه جاده ای 115 در محور رستم آباد بخش پیرسلمان با توجه به اهمیت زمان رسیدن بر سر بالین بیماران اورژانسی و صعب العبور بودن منطقه کلیایی در ایام پیک زمستان و دور بودن مسیر تا مرکز شهر در شهرستان ضرورت داشت که با افتتاح این پایگاه این مشکل مرتفع شد.

شرکایی با بیان اینکه برای تجهیز ساختمان پایگاه جاده ای 115 اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان هزینه شده و ساختمان این طرح مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز فوریت های پزشکی برون شهری بخش پیرسلمان

افتتاح مرکز فوریت های پزشکی برون شهری بخش پیرسلمان