مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-05پزشكي

وضعیت11 شهرستان فارس قرمز است/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از میان 36 شهرستان استان فارس، وضعیت 11 شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کروناویروس، قرمز و 14 شهرستان هم نارنجی شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از میان 36 شهرستان استان فارس، وضعیت 11 شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کروناویروس، قرمز و 14 شهرستان هم نارنجی شده است.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 16 بهمن در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا علوم پزشکی شیراز، که با حضور استاندار فارس برگزار شد، با اشاره به روند قابل توجه افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان، از تغییر وضعیت شهرستان های شیراز، زرقان، کازرون، کوه چنار، ممسنی، کوار، خفر، جهرم، خنج، مهر و گراش به قرمز خبر داد.

حسینی با بیان اینکه 14 شهرستان با وضعیت نارنجی شیوع کرونا مواجه اند، بر اهمیت افزایش مشارکت سازمانی و مردمی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر این بیماری و همچنین افزایش پوشش واکسیناسیون گروه هدف در استان تاکید کرد.

او با اشاره به آمادگی پایگاه های واکسیناسیون کروناویروس در سطح استان برای مراجعه مردم و تسریع در روند ایمنی جامعه افزود: به دلیل قدرت سرایت پذیری بسیار بالای سویه اُمیکرون و افزایش شمار مبتلایان در استان، لازم است افراد جامعه نسبت به ارتقای ایمنی خود در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت11 شهرستان فارس قرمز است/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا

وضعیت11 شهرستان فارس قرمز است/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا