مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-05سياسي

7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید


همزمان با دهه فجر 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

- ، محمد محمدی قیداری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین استانی 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: ایجاد اشتغال به مددجویان بهزیستی باعث می شود تا آنها استقلال لازم را داشته و در جامعه حضور لازم را داشته باشند.

محمدی قیداری افزود: طی سال گذشته برای 672 نفر از مددجویان بهزیستی در استان اشتغال ایجاد شد که از این تعداد 336 نفر شهری و 336 نفر روستایی بود.

وی اظهار داشت: هر ساله پنج درصد به میزان اشتغال مددجویان افزوده می شود و طی سالجاری هم هدف گذاری برای ایجاد اشتغال جامعه هدف بیش از 663 نفر است که امیدواریم این مهم محقق شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می کنند و کارفرمایانی که نسبت به کارگیری این افراد اقدام کنند و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند می توانند علاوه بر دریافت مشوق هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما 23 درصد به مدت پنج سال برای نیروی به کار گرفته شده نیز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید

7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید