مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-05سياسي

رزمندگان اسلام در حفاظت اطلاعات عملیات والفجر 8 حماسه آفرینی کردند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن همواره در دوران دفاع مقدس دنبال می کرد، تلاش برای دسترسی به اطلاعات  بود که ذکاوت و دوراندیشی سربازان اسلام و انقلاب در عملیات والفجر 8 سبب شکست دشمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در سالگرد عملیات والفجر 8 ضمن گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات و ادای احترام به شهدای این عملیات اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز عملیات والفجر 8  حفاظت اطلاعات بود و این امر زمینه پیروزی مقتدرانه رزمندگان اسلام و فرماندهان عزیز را فراهم آورد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در حفظ اطلاعات در این عملیات  گفت: دشمن در یک غافلگیری تمام در این عملیات شکست خورد و رزمندگان اسلام به تمامی اهدافی که در این عملیات مد نظر داشتند، رسیدند.

وی عملیات والفجر 8 را از عملیات های بی نظیر دوران دفاع مقدس دانست و گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن همواره در دوران دفاع مقدس دنبال می کرد، تلاش برای دسترسی به اطلاعات  بود که ذکاوت و دوراندیشی سربازان اسلام و انقلاب در عملیات والفجر 8 سبب شکست دشمن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان اسلام در حفاظت اطلاعات عملیات والفجر 8 حماسه آفرینی کردند

رزمندگان اسلام در حفاظت اطلاعات عملیات والفجر 8 حماسه آفرینی کردند