مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-05بين الملل

تصویب احداث 5250 واحد مسکونی در قدس اشغالی


وزارت ساخت و ساز و مسکن رژیم صهیونیستی از تصویب اجرای طرح ساخت 5 هزار و 250 واحد مسکونی پنج تا 12 طبقه در نزدیکی باغ وحش شهر قدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، وزارت ساخت و ساز و مسکن رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این طرح شامل هتلی دارای 300 اتاق و یک مرکز تجاری است و زمینی به مساحت 840 دونم برای احداث این شهرک جدید اختصاص داده شده است و قرار است این واحدها در ساختمان هایی پنج الی 12 طبقه در نزدیکی باغ وحش شهر قدس اشغالی احداث شوند.

کمیته مالی شهرداری قدس اشغالی در نشست روز سه شنبه گذشته خود با اختصاص بودجه ای به ارزش 800 هزار شِکِل برای احداث این طرح شهرک سازی جدید بین الولجه و باغ وحش واقع در جنوب شهر قدس اشغالی و اراضی روستای صطاف موافقت کرد.

در همین راستا، خلیل التفکجی، کارشناس مسائل شهرک سازی اعلام کرد، این طرح قدیمی است و بیش از 18 بار مورد بررسی قرار گرفته شد و در چند بخش بالای کوه های الولجه ، پایین ایست نظامی در دامنه کوه های بیت جالا واقع در جنوب شهر قدس تا مرزهای روستای عین کارم احداث می شود.

وی در ادامه افزود، این طرح در 15 اوت 2018 تدوین شد و پس از تشکیل لابی در کنست برای جلوگیری از پروژه های شهرک سازی در تپه های طبیعی شهر قدس متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب احداث 5250 واحد مسکونی در قدس اشغالی

تصویب احداث 5250 واحد مسکونی در قدس اشغالی