مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-05سياسي

دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گرفته است


این دولت، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم این استان و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهه فجر انفجار نور بود، افزود: امام راحل (ره) با قدرت الهی و با نفس قدسی اش توانست با تکیه به قدرت لایزال الهی پرچم لااله الاالله را در سراسر دنیا برافراشته کند.

وی تاکید کرد: این انقلاب و این نهضت مدیون خون شهدا و مرهون حضور موثر مردم، استقامت، صبوری، تلاش و جهاد همه قشرها، اقوام و مذاهب این کشور است.

وزیر اطلاعات افزود: ما امروز شاهد هستیم که با همه فتنه ها و توطئه ها و تجزیه طلبی ها و فعالیت های تروریستی و دسیسه های گروهک ها، و بخصوص فتنه گری های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدامات وسیع و گسترده آمریکا، به لطف الهی و با رهبری های رهبر حکیم مان سربلند، در ایران، منطقه و دنیا هستیم.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه دشمن تلاش داشت این انقلاب و نهضت را از درون و در کشور ما پر هزینه کند و با فتنه ها و توطئه ها روبرو کند، محور مقاومت گسترش پیدا کرده و شکل گرفته است.

حجت الاسلام خطیب گفت: امروز با افتخار نمایندگان نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی قدرتمندان مدعی دنیا می نشینند و به عنوان کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گرفته است

دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گرفته است