مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-05سياسي

دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی آغاز شد


بیرجند_ مراسم افتتاحیه دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در دو بخش جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری با محور سردار سلیمانی و بخش چلچراغ برگزار شد.

- ، محمدرضا رضایی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: مراسم افتتاحیه دومین یادواره رفیق خوشبخت ما با هدف ترویج روحیه نوع دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این یادواره با هدف ترویج روحیه نوع دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر برگزار شده است، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه و اهداف بشردوستانه خود با این نگاه که عملکرد سردار سلیمانی بشردوستانه بود و بشردوستی سردار در همه فعالیت ها محرز است، جشنواره رفیق خوشبخت ما را برای اولین بار طی سال گذشته برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شش هزار و 184 نفر از استان خراسان جنوبی در این جشنواره شرکت داشته اند، گفت: جوانان خراسان جنوبی رتبه سوم کشوری را در میزان مشارکت در اولین دوره این جشنواره کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی چهار مقام برتر کشوری در رشته های پادکست، دلنوشته، فیلم کوتاه و نقاشی کسب کرده اند، عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی آغاز شد

دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی آغاز شد