مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-05سياسي

رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!


آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن دریافت نکرده اند، خبر داد.

مرتضی ضامنی درباره این تصمیم گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است در همین راستا سامانه ایران من در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می شود.

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند البته در حوزه تاکسیرانی درصد این افراد زیاد نیست و درحال حاضر در حدود 4 یا 5 درصد رانندگان هستند که واکسن دریافت نکرده اند.

ضامنی ادامه داد: از هفته گذشته محدودیت ها و ممنوعیت فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند در شهر های مختلف اعمال شده و امیدواریم اندک افرادی که باقی مانده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!

رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!