مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-05سياسي

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعدادهای درخشان استان قم


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با برنامه ویژه کشوری تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی سمپاد از11دانش آموز قمی برگزیده المپیاد علمی استعدادهای درخشان تجلیل کرد.

- ایسنا/قم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با برنامه ویژه کشوری تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی سمپاد از11دانش آموز قمی برگزیده المپیاد علمی استعدادهای درخشان تجلیل کرد.

علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، شهدای مظلوم مدافع حرم و وطن و شهیدان والا مقام فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفت : دشمن امروز از علم و دانش و رشد و تعالی فرزندان ایران بزرگ اسلامی به هراس آمده و راهی جز تسلیم شدن در برابر این همه بزرگی و عظمت نمی بیند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز نقش ارزشمندی را برای اعتلای اهداف مقدس این نظام عهده دار هستند با تبریک این موفقیت گفت :توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نشان دهنده عظمت جوانان و نقش آفرینی این نیروهای جوان، با نشاط، مومن متعهد و اثر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعدادهای درخشان استان قم

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعدادهای درخشان استان قم