مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-05اقتصادي

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به 9 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد و گفت: - در دهه فجر امسال 164 طرح گازرسانی در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این مراسم، یک کارخانه آسفالت و 8 واحد صنعتی و تولیدی در ایلام افتتاح شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این واحد ها 4 کیلومتر شبکه و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است، گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به صنایع و واحدهای تولیدی، تلاش خود را برای خدمات دهی دو چندان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون 181 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایلام گازدار شده، تصریح کرد: ایلام دارای یک شهر و 29 روستا می باشد که تاکنون همه مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و شهرستان ایلام در زمره مناطق سبز استان در مصرف انرژی گاز است.

شمس اللهی با بیان اینکه در شهرستان ایلام بیش از 80 هزارو 562 خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون 37هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد