مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-05سياسي

شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت گزاری به مردم است


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر امروز نسبت به امیدوار بودن مردم نگران هستیم، نتیجه مردم ناباوری آن، خدمت گزارانی است که باید در خدمت آنان باشند.

- ایسنا/زنجان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر امروز نسبت به امیدوار بودن مردم نگران هستیم، نتیجه مردم ناباوری آن، خدمت گزارانی است که باید در خدمت آنان باشند.

مصطفی خاکسارقهرودی ظهر امروز (16 بهمن ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ارکان و بنیان های اساسی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم بوده است، اظهار کرد: امروز آنچه بیش از همه به آن نیاز داریم به خصوص برای مسئولان، مردم باوری بوده و اگر امروز نسبت به امیدوار بودن مردم نگران هستیم، ترجمه مردم ناباروری آن خدمت گذارانی است که باید در خدمت آنان باشند، هر جا آنان کوتاهی کردند، به امیدواری مردم لطمه خورده است.

وی با اشاره به زبانزد بودن ایمان، باور و اعتقاد گرم و سخت کوشی زنجانی ها، خاطرنشان کرد: امروز صحت سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمت گزاری به مردم بوده و شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت گزاری و ارائه خدمات به مردم است که این شاخص در کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان همراهی مسئولان در ارائه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت گزاری به مردم است

شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت گزاری به مردم است