مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-05اقتصادي

31 پروژه عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت بهره برداری شد


31 پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتبار 34 میلیارد تومانی به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش سنگر شهرستان رشت بهره برداری شد.

- ، حمید رضا امام پناهی ظهر شنبه در حاشیه افتتاحیه پروژه های بخش سنگر با اشاره به بهره برداری از 31 پروژه عمرانی، اظهار کرد: برای به بهره برداری از این پروژه ها 34 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه اقامتگاه بوم گردی روستای کچا بخش سنگر به همت بخش خصوصی با سرمایه گذاری دو میلیارد و 700 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید، افزود: از این مبلغ 680 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی بوده است.

امام پناهی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه برای 5 نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد شده است، تصریح کرد: شهرستان رشت 30 مرکز بوم گردی دارد که هفت مرکز در بخش سنگر قرار دارد.

سرپرست فرمانداری رشت به افتتاح سردهنه و دریچه گذاری نهر واقع در روستای سراوان بخش سنگر اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکل آب 250 هکتار از اراضی کشاورزی برطرف می شود که برای این پروژه 411 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان راهدار خانه سراوان متعلق به اداره راهداری و حمل نقل جاده ای با 250 متر زیر بنا و اعتباری بیش از 700 میلیون تومان نیز امروز افتتاح شد، ادامه داد: افتتاح متمرکز 22 پروژه توسعه و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 پروژه عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت بهره برداری شد

31 پروژه عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت بهره برداری شد