مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-05اقتصادي

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد


گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

- ، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر شنبه در آیین افتتاح گازرسانی به 9 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ایلام اظهار کرد: در دهه فجر امسال 164 طرح گازرسانی در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

عباس شمس اللهی افزود: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این واحدها 4 کیلومتر شبکه و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به صنایع و واحدهای تولیدی، تلاش خود را برای خدمات دهی دو چندان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون 181 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایلام گازدار شده، تصریح کرد: ایلام دارای یک شهر و 29 روستا است که تاکنون همه مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و شهرستان ایلام در زمره مناطق سبز استان در مصرف انرژی گاز است.

شمس اللهی با بیان اینکه در شهرستان ایلام بیش از 80 هزار و 562 خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون 37 هزارو 47 انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد

گازرسانی به 9 واحد تولیدی صنعتی در ایلام افتتاح شد