مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-05اقتصادي

اولویت دهی در ارائه خدمات به تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت


وزارت صمت در ابلاغیه ای اعلام کرد: واحدهای فعال در پروژه درج قیمت تمام شده باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف وزارت صمت و به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در ابلاغیه ای به سازمان های استانی اعلام کرد: واحدهای فعال در پروژه درج قیمت تمام شده باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف وزارت صمت و به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده در سراسر کشور و اهمیت این فعالیت در ساماندهی نظام توزیع و کاهش قیمت مصرف کننده، با تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحدهای فعال در این پروژه باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف این وزارتخانه به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

با جلب مشارکت فعالانه همه واحدهای مشمول طرح در چارچوب زمان بندی و برنامه های ابلاغی، نسبت به اولویت دهی در ارائه خدمات مرتبط با حوزه مأموریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحدهای فعال در این پروژه، به ویژه معرفی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 اقدام کنند.

گفتنی است، سبد پروژه های مدیریت بازار، یکی از موضوعاتی است که در دوره جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در آن 16 پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دهی در ارائه خدمات به تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت

اولویت دهی در ارائه خدمات به تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت