مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-05پزشكي

تعداد مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به 402 نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پذیرش 82 بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: مجموع بیماران بستری گیلان به 402 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردین مهرابیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموع بیماران بستری کرونایی در گیلان در حال افزایش است، اظهار کرد: در مقایسه با روز گذشته 72 نفر به مجموع بیماران اضافه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 402 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، ادامه داد: در شبانه روز گذشته 82 بیمار جدید پذیرش شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه 51 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، ادامه داد: در مجموع هم حال 53 بیمار کرونایی در گیلان وخیم است.

وی تأکید کرد: رعایت شیوه نامه بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در دورهمی ها و تجمعات در کنار توجه به واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم تنها راهکارهای جلوگیری از ابتلاء به کرونا است.

مهرابیان با اشاره به فعالیت 457 مرکز واکسیناسیون در استان گیلان، تصریح کرد: امروز واکسن های سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، برکت، اسپایکوژن و پاستوکووک در مراکز واکسیناسیون موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به 402 نفر رسید

تعداد مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به 402 نفر رسید