مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-05پزشكي

یک متخصص: تا چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنید


با اعلام وزارت بهداشت، فاصله زمانی تزریق نوبت اول تا نوبت دوم واکسن آسترازنکا نیز از 12 هفته به هشت هفته کاهش یافته است.

- با اعلام وزارت بهداشت، فاصله زمانی تزریق نوبت اول تا نوبت دوم واکسن آسترازنکا نیز از 12 هفته به هشت هفته کاهش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: افرادی که اکنون به کرونا مبتلا هستند یا مشکوک به ابتلا هستند باید چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنند و بعد از آن می توانند واکسن کرونا تزریق کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با اعلام وزارت بهداشت، فاصله زمانی تزریق نوبت اول تا نوبت دوم واکسن آسترازنکا نیز از 12 هفته به هشت هفته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: نشانی مراکز فعال تزریق نوبت های مختلف واکسن کرونا و آزمایش کرونا، مرکز شهدای سلامت (جهانبار)، شهید فخری زاده (شرکت گاز)، پیراپزشکی، دامشگاه آزاد اسلامی و شهدای دورراهی ایسینی در بندرعباس است.

نوروزیان با بیان اینکه این مراکز طبق جدول اعلام شده در دو نوبت صبح و عصر متقاضیان واکسیناسیون را پذیرش می کنند، عنوان کرد: افرادی که اکنون به کرونا مبتلا هستند یا مشکوک به ابتلا هستند باید چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنند و بعد از آن می توانند واکسن کرونا تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص: تا چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنید

یک متخصص: تا چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنید