مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-05سياسي

تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است


تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است مگر به صورت موردی و بر اساس شرایط شهرستان ها و مدارس ، که در صورت تعطیلی باید توسط سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است مگر به صورت موردی و بر اساس شرایط شهرستان ها و مدارس ، که در صورت تعطیلی باید توسط سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

حسن بهرام نیا در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا، با قدردانی از حضور متعهدانه فعالان طرح شهید سلیمانی و هلال احمر و علوم پزشکی در مقابله با کرونا، اظهار کرد: آمار در رابطه با تزریق واکسن خوب است اما باید تلاش های لازم در این زمینه ادامه داده یابد.

وی تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان ، گفت: ما باید در راستای ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیریم و بر این اساس تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است مگر به صورت موردی و بر اساس شرایط ، که در صورت تعطیلی باید توسط سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا باید مرخصی بگیرند، تصریح کرد: از ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممانعت شود چون فضای ادارات فضای شخصی نیست و کارگزینی ادارات این مهم را عملیاتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است

تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است