مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-05اقتصادي

افزایش 2تا 3 برابری مراجعه کودکان کرونایی به بیمارستان اردستان


مسئول بخش اطفال و نوزادان بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: مراجعه و بستری اطفال و نوزادان در این بخش از بیمارستان شهید بهشتی اردستان حدود 2 تا 3 برابر افزایش داشته است.

- ایسنا/اصفهان مسئول بخش اطفال و نوزادان بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: مراجعه و بستری اطفال و نوزادان در این بخش از بیمارستان شهید بهشتی اردستان حدود 2 تا 3 برابر افزایش داشته است.

محبوبه شفیعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نیروهای بخش اطفال و نوزادان بیمارستان شهید بهشتی اردستان در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته تعداد پذیرش بخش اطفال و نوزادان بیمارستان افزایش چشم گیری داشته است، افزود: مراجعه و بستری اطفال و نوزادان در این بخش از بیمارستان شهید بهشتی اردستان حدود 2 تا 3 برابر افزایش داشته است.

مسئول بخش اطفال و نوزادان بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به اینکه در پیک ششم کرونا نسبت به سایر پیک ها ابتلای کودکان به کرونا افزایش یافته است، تصریح کرد: متأسفانه همچنان والدین برای بررسی فرزندان خود دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و بیشتر با علائم تب شدید و تشنج که باعث خطرات احتمالی می شود در بیمارستان حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2تا 3 برابری مراجعه کودکان کرونایی به بیمارستان اردستان

افزایش 2تا 3 برابری مراجعه کودکان کرونایی به بیمارستان اردستان