مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-05اقتصادي

توسعه مشاغل خانگی درگرو حمایت از پیشران هاست


یک فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان با اشاره به قوانین سختگیرانه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، گفت: توسعه مشاغل خانگی درگرو حمایت از پیشران ها و بازاریابی اصولی است.

- رضوان عابدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حیطه صنایع دستی و تولید مکرمه، در حوزه مشاغل خانگی فعالیت می کنم، اظهار کرد: طی پنج سال گذشته با آموزش هنرجویان بسیاری به عنوان پیشران در حوزه مشاغل خانگی فعالیت می کنم و اکنون با پنج هنرجو به طور مستقیم در این حوزه فعالیت دارم.

وی با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: آشنایی با جهاد دانشگاهی در آموزش و کمک به پیشران های مشاغل خانگی می تواند منجر به توسعه این دسته از مشاغل به ویژه در بین بانوان شود.

این فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان، به نمایشگاه مشاغل خانگی در خیابان حکیم اصفهان اشاره کرد و گفت: اگرچه برپایی این نمایشگاه مفید است، اما معتقدم که مکان آن زیاد منجر به جذب مخاطبان نمی شود، البته فعالیت جهاد دانشگاهی در برپایی این نمایشگاه در پنجشنبه هر هفته مطلوب است.

وی با اعتقاد بر اینکه قوانین و مقررات برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی سختگیرانه است، توضیح داد: بانک ها همواره در پرداخت وام های خود اشتغال سختگیرانه عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی درگرو حمایت از پیشران هاست

توسعه مشاغل خانگی درگرو حمایت از پیشران هاست