مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-05سياسي

507 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی کلنگ زنی می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 507 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان کلنگ زنی می شود.

- ، محسن حمزه لو بعد از ظهر شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر مهاباد اظهار کرد: زمین مورد نیاز 507 واحد مسکونی جهت واگذاری گروهی به متقاضیان نهضت ملی مسکن تأمین شده و در ایام دهه مبارک فجر کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به روند قابل قبول نهضت ملی مسکن در استان، نقش شهرداری ها در اجرای این طرح را برجسته دانست و گفت: شهرداری های استان به عنوان یکی از ارکان اصلی ساخت و ساز می توانند در تسهیل فرآیندهای ساخت و نیز آماده سازی بسترهای تولید مسکن مناسب بسیار مؤثر واقع شوند.

حمزه لو با اشاره به اینکه این شهر جزو شهرهایی است که زمین مورد نیاز مطابق برنامه ابلاغی دو ساله تأمین شده است افزود: 238 هزار هکتار زمین در مهاباد برای نهضت ملی مسکن احصا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بحث اقدام ملی مسکن نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نسبت به اجرای دو پروژه در دو سایت شهر مهاباد به تعداد 312 واحد مسکونی عملیات اجرایی را شروع کرده است.

حمزه لو با تاکید بر ضرورت هم افزایی ارکان ساخت و ساز در اجرای به موقع و درست نهضت ملی مسکن گفت: با توجه به ظرفیت های فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

507 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی کلنگ زنی می شود

507 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی کلنگ زنی می شود